,, ჰიგიენა ჩვენი ცხოვრების თანამგზავრია“


პროექტის სახელწოდება:  ,, ჰიგიენა ჩვენი ცხოვრების თანამგზავრია“
პროექტის  აქტუალობა: პროექტი მდგრადია და მეტად საჭირბოროტო მე-2 კლასის მოსწავლისთვის, რადგან თავიდანვე პატარაობის ასაკიდან უნდა მოხდეს ჰიგიენური კულტურის ჩამოყალიბება და დაცვა. ცნობილი ფაქტია როცა მოსწავლე თვითონ მოიძიებს ინფორმაციას დაამუშავებს და გააკეტებს პრეზენტაციას ის აღიბეჭდება და დარჩება დიდხანს მის გონებაში.

პროექტში მონაწილენი: დაწყებითი III კლასი
პროექტის ხანგრძლივობა: 2 კვირა
პროექტის მიზნები:
·         ზოგადი განათლების ეროვნული მიზანი მოსწავლემ გაცნობიერონ რას ნიშნავს ჰიგიენის დაცვა და რას მოიცავს ის;
·         გაიაზროს რა გავლენის მოხდენა შეუძლია მას ადამიანის ცხოვრებაზე;
·         მიიღოს ცოდნა მის შესახებ თუ რა უნდა გააკეთოს იმისათვის, რომ დაიცვას ჰიგიენა.
·         გაიუმჯობესონ ლოგიკურად აზროვნების, ინფორმაციის მოძიებისა და დამუშავების უნარები  და მსჯელობის უნარი.


პროექტის ამოცანები:
          სამუშაო გეგმის შემუშავება
          დავალებების გადანაწილება
          ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტის საშუალებით
          დისკუსია, ფილმის ჩვენება
          შეძენილი ინფორმაციების დახარისხება და პრეზენტაციისათვის მზადება 
          კედლის გაზეთის და ბუკლეტების შექმნა
          პროექტის პრეზენტაცია
მოსალოდნელი შედეგები:
მოსწავლე შეძლებს  გამოიყენოს ჰიგიენისთვის საჭირო ნივთები.


ადამიანური რესურსი: - მოსწავლე, მასწავლებლები, მშობლები.
მატერიალური რესურსი: - პროეტორი-1, ტელევიზორი -ეკრანი -3.  ნოუთბუქი-1, ქაღალდი, ფოტოები, ვიდეო რესურსი ინტერნეტიდან.
ამოცანების განსახორციელებლად საჭირო საქმინობები:
ხელის შემშლელი ფაქტორები: პროექტის განხორციელების ეტაპებზე შეიძლება გამოიკვეთოს რისკები და ხელისშემშლელი ფაქტორები
პროექტის შედეგები
პროექტის ხელმძღვანელი:მაია დიხამინჯია
ბიუჯეტი: სკოლის წილი
პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი





საპროექტო  საქმიანობები პასუხისმგებელი  პირი ვადები თვეების მიხედვით


შეფასება
    პროექტის შუალედური და საბოლოო შეფასება:
მონიტორინგი/ შეფასება
ვის მიერ
როდის
რა კრიტერიუმებით
პირველი შუალედური მონიტორინგი
მასწავლებელი, მოსწავლე


01.10.2018 წ
პროექტზე მიმდინარეობის პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
მეორე შუალედური მონიტორინგი
მასწავლებელი
 08.10.2018წ
პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგი
საბოლოო შეფასება
მოსწავლეები
15.10.2018 წ
პრეზენტაცია


        პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგი:
პროექტის მონიტორინგისთვის საჭირო საქმიანობები
მონიტორინგის ინდიკატორები
თარიღი
1.      ვამოწმებთ მოსწავლეების მიერ მოძიებულ ინფორმაციის სანდოობას
ვამოწმებთ მოძიებული ინფორმაციის, გამოყენებული ლიტერატურის, ინტერნეტსაიტების და სხვადასხვა წყაროების სანდოობას
03.10.2018 წ
2.      ვამოწმებთ პროექტის მიმდინარეობის შესაბამისობას თემასთან
მათ მიერ მოძიებულ ინფორმაციას ვაკავშირებთ თემასთან და ვუკეთებთ ანალიზს
05.102018 წ
3.      შედგა თუ არა ჯგუფის წევრებს შორის თანამშრომლობა
ვაკეთებთ ანონიმურ გამოკითხვას ჯგუფის წევრებს შორის
 შედგა
4.      ართმევენ თუ არა დაკისრებულ მოვალეობებს თავს
ვაკვირდებით მოსწავლეებს, რამდენად ართმევენ თავს დაკისრებულ მოვალეობებს
დიახ
5.      იცავენ თუ არა დროის ლიმიტს
ვამოწმებთ პროექტის გეგმაში გაწერილ დროის ლიმიტს
დიახ

პროექტის განხორციელების პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
დაკვირვების საგანი
კომენტარი
შედგა თუ არა თანმშრომლობა
დიახ შედგა
იყო თუ არა მოსწავლე მოტივირებული და რამ განაპირობა მოტივაცია
მოტივაცია განაპირობა რესურსების ძიებამ.
ჰქონდა თუ არა მის შეხვედრებს პროექტის განხორციელებისას სისტემატური და საქმიანი ხასიათი
დიახ
იყო თუ არა პასიური მოსწავლე და რა იყო მისი პასიურობის მიზეზი. იმოქმედა თუ არა პროექტის განხორციელების პროცესმა მის მოსწრებაზე
პასიური მოსწავლე  არ იყო .








Комментариев нет:

Отправить комментарий