პროექტის სახელწოდება: ,,წერილი
თოვლის ბაბუას“
პროექტის აქტუალობა: ახალი წლის მოახლოებასთან ერთად ჩემს
მეოთხე კლასელ
მოსწავლეს სურვილი გაუჩნდა შეესწავლა სხვადასხვა საახალწლო
აქსესუარის დამზადება (გირლანდები, ფიფქები, სათამაშოები საახალწლო ნაძვის ხისთვის).
კლასში
გაიმართა დისკუსია, გადაწყდა, რომ დეკემბრის 06.12. 2018-
-ში დავიწყოთ განხორციელება სოციალური პროექტის რომელიც დასრულდება 27.
12.2018-ში.
პროექტში მონაწილენი: მოსწავლე,
მასწავლებელი და მშობელი
პროექტის ხანგრძლივობა: 3კვირა.
პროექტის მიზნები: მოსწავლე დაეუფლოს ფუნქციური წერის
განსაზღვრულ სახეებს, შეძლოს წერილის, მისალოცი
ბარათის დაწერა;
შეძლონ
ტექსტების გადატანა საკუთარი ხელით დამზადებულ საახალწლო მისალოც
ბარათებზე და მხატვრულად გაფორმება;
მოსწავლემ შეძლოს სხვადასხვა საახალწლო აქსესუარის დამზადება;
შეძლოს შემოქმედებითი და საკომუნიკაციო უნარების განვითარება.
ზოგადი განათლების ეროვნული მიზანი:
ე) იყოს შემოქმედი, თავად შექმნას ღირებულებები და არ იცხოვროს მხოლოდ არსებულის ხარჯზე;
ვ) საკუთარი შესაძლებლობებისა და ინტერესების უწყვეტი განვითარება მთელი ცხოვრების განმავლობაში და მათი მაქსიმალური რეალიზება როგორც ქვეყნის შიგნით, ისე მის საზღვრებს გარეთაც;
ზ) კომუნიკაცია ინდივიდებთან და ჯგუფებთან;
თ) იყოს კანონმორჩილი, ტოლერანტი მოქალაქე.
ვ) საკუთარი შესაძლებლობებისა და ინტერესების უწყვეტი განვითარება მთელი ცხოვრების განმავლობაში და მათი მაქსიმალური რეალიზება როგორც ქვეყნის შიგნით, ისე მის საზღვრებს გარეთაც;
ზ) კომუნიკაცია ინდივიდებთან და ჯგუფებთან;
თ) იყოს კანონმორჩილი, ტოლერანტი მოქალაქე.
პროექტის ამოცანები:
·
სამუშაო გეგმის შემუშავება
·
დავალებების მიცემა
·
ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტის საშუალებით
·
დისკუსია, ფილმის ჩვენება
·
შეძენილი ინფორმაციების დახარისხება
და პრეზენტაციისათვის მზადება
·
კედლის გაზეთის და ბუკლეტების შექმნა
·
პროექტის პრეზენტაცია
მოსალოდნელი
შედეგები:
მოსწავლე შეძლებს გამოიყენოს
სახვითი ხელოვნების რამდენიმე ძირითადი ელემენტი და პრინციპი ნამუშევრის
შექმნისას.
მოსწავლე შეძლებს მიმართოს სხვადასხვა
მასალას, ტექნიკას და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას.
მოსწავლე შეძლებს მუშაობას ინდივიდუალურად და
სხვებთან ერთად.
მოსწავლე შეძლებს სხვადასხვა სახის მარტივი საინფორმაციო ტექსტების (მოსაწვევი ბარათის, დღის რეჟიმის, სხვადასხვა
ტიპის სიებისა და სხვ.) შედგენას და გაფორმებას კომპოზიციური მახასიათებლების დაცვით.
მოსწავლე შეძლებს მცირე მოცულობის ტექსტების
დამოუკიდებლად შედგენას ნაცნობი ლექსიკის
გამოყენებით.
ადამიანური
რესურსი: - მოსწავლე,
დამრიგებელი,
მატერიალური
რესურსი: - პროექტორი-1,
ნოუთბუქი-1, ფოტოები, ვიდეო რესურსი ინტერნეტიდან.
ამოცანების
განსახორციელებლად საჭირო საქმინობები:
პროექტის მსვლელობის
თანმიმდევრობა
|
ჩატარდა სხვადასხვა აქტივობა:
I კვირა
· მოეწყო საკლასო დისკუსია;
· დავადგინეთ, რომ მოსწავლე შეისწავლის წერილის, მისალოცი ტექსტის წერას მოვიმარაგებდით მისალოცი ბარათებისა და
საახალწლო აქსესუარების დასამზადებლად საჭირო რესურსს;
II კვირა
·
· დავამზადეთ
საახალწლო მისალოც ბარათები, რომელიც გავაფორმეთ სხვადასხვა საახალწლო აქსესუარით;
III კვირა
· გავმართე საკლასო
დისკუსია,-რა მოეწონა პროექტზე მუშაობის პროცესში, რას გააუმჯობესებდა;
· მოსწავლემ გამოფინა თავისი ნამუშევრები და
და
მოახდინა მათი მარტივი პრეზენტაცია;
ხელისშემშლელი ფაქტორები: პროექტის განხორციელების ეტაპებზე შეიძლება გამოიკვეთოს რისკები და ხელისშემშლელი ფაქტორები
შესასრულებელი
დავალებების ვადები, (ალტერნატივა -გამოვიყენებთ ინფორმაციის დამუშავება
დახარისხების დროს ასევე პროექტის პრეზენტაციის დროს ), მოწვეული მშობლის, სტუმრების დათქმულ
შეხვედრებს, დისკუსიის დროს მათი გადატვირთული განრიგიდან გამომდინარე,
(ალტერნატივა სკოლის მასწავლებელი, )
პროექტის შედეგები:
გამოიკვეთება მშობლის ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში;
მოსწავლე ისწავლის წერილის,
ბარათის ტექსტების შედგენას, მისალოცი ბარათების დამზადებას, სხვადასხვა
საახალწლო მოსართავის დამზადებას,
ისწავლის მისალოცი ბარათების
გაფორმებას.
პროექტის ხელმძღვანელი: მაია დიხამინჯია
ბიუჯეტი: სკოლის ბაზაზე
პროექტის ვებ გვერდი/ბლოგი: https://maiadixaminjiasocialuriproeqtebi.blogspot.com/
სამუშაო
გეგმა
საპროექტო საქმიანობები პასუხისმგებელი პირი ვადები
თვეების მიხედვით
საპროექტო საქმიანობები
პასუხისმგებელი პირი ვადები თვეების მიხედვით
შეფასება
პროექტის შუალედური და საბოლოო შეფასება:
მონიტორინგი/ შეფასება
|
ვის მიერ
|
როდის
|
რა კრიტერიუმებით
|
პირველი შუალედური მონიტორინგი
|
მასწავლებელი, მოსწავლე
|
7. XII 2018წ
|
პროექტზე მიმდინარეობის პროცესში მოსწავლეებზე
დაკვირვების ცხრილი
|
მეორე შუალედური მონიტორინგი
|
მასწავლებელი
|
14. XII 2018წ
|
პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგი
|
საბოლოო შეფასება
|
მოსწავლე
|
27.XII 2018 წ
|
პრეზენტაცია
|
პროექტის მიმდინარეობის მონიტორინგი:
პროექტის მონიტორინგისთვის საჭირო საქმიანობები
|
მონიტორინგის ინდიკატორები
|
თარიღი
|
1. ვამოწმებ მოსწავლის მიერ მოძიებულ ინფორმაციის სანდოობას
|
ვამოწმებთ მოძიებული ინფორმაციის, გამოყენებული
ლიტერატურის, ინტერნეტსაიტების და სხვადასხვა წყაროების სანდოობას
|
10 XII. 2018 წ
|
2. ვამოწმებთ
პროექტის მიმდინარეობის შესაბამისობას თემასთან
|
მათ მიერ მოძიებულ ინფორმაციას ვაკავშირებთ
თემასთან და ვუკეთებთ ანალიზს
|
13. XII.2018 წ
|
3. შედგა თუ
არა მოსწავლესთან თანამშრომლობა
|
ვაკეთებთ ანონიმურ გამოკითხვას მოსწავლესთან
|
20. XII.2019 წ.
|
4. ართმევს თუ არა დაკისრებულ მოვალეობას თავს
|
ვაკვირდები მოსწავლეს, რამდენად ართმევენ
თავს დაკისრებულ მოვალეობას
|
დიახ
|
5. იცავს თუ
არა დროის ლიმიტს
|
ვამოწმებ პროექტის გეგმაში გაწერილ დროის
ლიმიტს
|
დიახ
|
პროექტის განხორციელების
პროცესში მოსწავლეებზე დაკვირვების ცხრილი
დაკვირვების საგანი
|
კომენტარი
|
შედგა თუ არა თანმშრომლობა
|
დიახ შედგა
|
იყვნენ თუ არა მოსწავლე მოტივირებული და რამ განაპირობა მოტივაცია
|
მოტივაცია განაპირობა
რესურსების ძიებამ.
|
ჰქონდა თუ არა მასთან შეხვედრას პროექტის განხორციელების სისტემატიური და საქმიანი ხასიათი
|
დიახ
|
იყო თუ არა მოსწავლე პასიური
|
პასიური არ იყო.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий